Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.08 vteřin. 
Odlehčovací brzdy užitkových vozidel
Breckl, Lukáš ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Fojtášek, Jan (vedoucí práce)
Tato práce shrnuje poznatky ohledně odlehčovacích brzd nákladních vozidel a autobusů. Zabývá se principem jejich funkce a konstrukčním řešením. Práce je rozdělena na pět základních částí. První část popisuje potřebný brzdný výkon pro zpomalení vozidla. Druhou část tvoří základní charakteristika odlehčovacích brzd. Obsahem třetí části je rozdělení a popis jednotlivých druhů. Čtvrtá část srovnává jednotlivé druhy retardérů. Poslední část je věnována vývojovým trendům. Práce má charakter rešerše a neobsahuje žádné vlastní konstrukční návrhy.
Bezpečnostní parkovací brzdy pro servomotory
Štencl, Michal ; Duroň, Jiří (oponent) ; Ondrůšek, Čestmír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou elektromagnetických brzd pro servomotory. V úvodní části je rozebrán princip funkce, konstrukce a hlavní sledované parametry těchto brzd. Jádro práce spočívá ve výpočtu dynamických parametrů brzdy. Dynamika brzdy je počítána nejprve analyticky s využitím výpočetního prostředí Matlab–Simulink, následně pak metodou konečných prvků. Dosažené výsledky jsou v závěru porovnány s měřením na vyrobeném prototypu brzdy.
Bezpečnostní parkovací brzdy pro servomotory
Štencl, Michal ; Duroň, Jiří (oponent) ; Ondrůšek, Čestmír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou elektromagnetických brzd pro servomotory. V úvodní části je rozebrán princip funkce, konstrukce a hlavní sledované parametry těchto brzd. Jádro práce spočívá ve výpočtu dynamických parametrů brzdy. Dynamika brzdy je počítána nejprve analyticky s využitím výpočetního prostředí Matlab–Simulink, následně pak metodou konečných prvků. Dosažené výsledky jsou v závěru porovnány s měřením na vyrobeném prototypu brzdy.
Odlehčovací brzdy užitkových vozidel
Breckl, Lukáš ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Fojtášek, Jan (vedoucí práce)
Tato práce shrnuje poznatky ohledně odlehčovacích brzd nákladních vozidel a autobusů. Zabývá se principem jejich funkce a konstrukčním řešením. Práce je rozdělena na pět základních částí. První část popisuje potřebný brzdný výkon pro zpomalení vozidla. Druhou část tvoří základní charakteristika odlehčovacích brzd. Obsahem třetí části je rozdělení a popis jednotlivých druhů. Čtvrtá část srovnává jednotlivé druhy retardérů. Poslední část je věnována vývojovým trendům. Práce má charakter rešerše a neobsahuje žádné vlastní konstrukční návrhy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.